torsdag 9 oktober 2014

Längtan <3

Igår var den här juvelen (store sonen), maken och pappa på besök. Som jag längtat <3


Dagen idag har rullat på. Konstigt hur dagarna kan gå utan att jag gör ett dyft mer än att äta, träna på att gå, ta mediciner och vila. Har haft besök av min kirurg två gånger idag också, de är verkligen fantastiska på att ta hand om sina patienter här! 

Jag har som jag nämnt tidigare problem med vänster ben där de tog benmassan, och det kan ta ganska lång tid att läka, så imorgon kommer kommunen förbi hemma med griptång och strumppåtagare (konstigt ord...). Det kommer att behövas kan jag säga...

I övrigt går det framåt. Jag har hankat mig korridoren ner och tillbaka helt utan hjälp nyss, heja heja! Tidigare idag så klarade jag att duscha en stund, om än sittandes - vad underbart skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar