onsdag 29 april 2015

Födelsedag

Hipp Hurra för mig själv igår!

Det är onekligen lite tråkigt att födelsedagsmagin som omringade födelsedagen som barn är borta, men mysigt att bli lite bortskämd ändå.

Jag hade frånsagt mig kalas igår pga jobb och annat men min kära man lagade en väldigt god Ceasarsallad och jag och barnen bakade chokladbollar och tårta + att vi hittade gluten och laktosfria glasstrutar i affären härom dagen, så vips så blev det lite kalas ändå. Dessutom kom först pappa och senare mamma + sambo spontant förbi och grattade så det blev allt lite firande ändå.

Min älskade make som vet precis hur man skämmer bort sin fru hade köpt mig en egen GPS-klocka i present från honom och barnen, wow!! Det har jag längtat efter länge men inte gjort slag i. Maken har en äldre sen länge men dels börjar den bli gammal och dels krockar våra aktiviteter allt för ofta.

En Garmin Forerunner 910xt fick jag, med cykelfäste, samt även en hållare för telefonen till cykelstyret så att jag kan ha kartfunktion via den. Fantastiskt!!

Klockan är även till för vattenträning - kanon!

Nu ska här tränas! :-) 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar