onsdag 8 januari 2014

2013 #Virkning

En av de energihöjande sakerna under 2013 var att jag började virka! Efter att inte ha virkat något alls sen syslöjden i grundskolan. 

Jag virkar mest på väg till och från jobbet, en perfekt typ av ställtid. Det blir inte alla resor för en del jobb (och lite bloggande) blir det också, men så ofta som möjligt.

Jag roade mig på väg till jobbet imorse med att skriva ner allt jag virkat jag producerat, och det var mer än jag trodde! 69 saker närmare bestämt.

Allt ifrån frukter och bakverk till barnen, till väggdekorationer, en sittpuff, 14st mössor, en sjal, ett gäng korgar av olika storlekar och modeller och lite annat smått och gott. Jag känner mig både glad och stolt över sakerna, faktiskt! :-)

Härnäst står ytterligare en mössa på tur, som skall ges bort i present :-)

Några av det gångna årets alster;








Kul!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar