torsdag 5 september 2013

Multisport hästtjejstyle!

Eftersom jag ju som bekant har häst, men gärna vill fortsätta träna löpning och även få in lite cykel på schemat, utan att ta fler kvällar hemifrån eller nalla från hästtiden - ja då är det ju bara till att kombinera de tre! :D

Ikväll var det premiär - cykeln till stallet (7,5km enkel väg), träning av/med hästen (som var jättefin!), cykeln hem, och så in och byta från cykelbrallor till löpartights och så iväg igen! 5km i 6min-tempo stod på träningsschemat för löpningen - ett snällt pass enkelt att kombinera med övriga träningen, alltså.

Det var både roligt och gick bra att kombinera alltihop! Löpningen var lite lustig, för benen kändes rätt stumma medan orken kändes hur bra som helst - intressant känsla! Denna typ av kombipass skall jag definitivt se till att få till fler gånger!

Nu känner jag mig välförtjänt av ett bad :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar