onsdag 4 september 2013

Skruva skruva

Plötsligt händer det. Mitt tålamod över att inte få färdigt ens en bråkdel av alla projekt jag skulle vilja göra tar med ens slut. Det gör det med jämna mellanrum.

Då blir det överslag av uppdämd frustration och jag bara måste beta av några punkter på min mentala lista oavsett vad.

Idag hände det, överslaget, när jag för hundrade gången klev runt den vägghylla vi köpte för någon månad sedan (minst) och som legat i vardagsrummet sen dess. 

Så jag offrade någon h sömn och upp kom den. Även nya hyllan för micron fick hänga på i farten, likväl som stänkskyddet i den nyrenoverade WCn - en måttbeställd glasskiva som hämtades hem från glasmästeriet i veckan. Skööööööööönt!

Nu fattas faktiskt bara en spegel och ett väggskåp (och lite lull i form av någon tavla, hylla eller så), så är projekt WC'n komplett! Vilket år som helst så...

Dagens skruvande;



(Den högst provisoriska TV-lösningen skall också fixas vilken dag som helst. Där saknas ett justerbart väggfäste, till att börja med. Just nu ser den ut som den gör för att hindra vår högst klåfingrige 1,5-åring från att gå lös på själva TV'n...)



Här borde jag helt klart ha roat mig med lite homestyling innan fotona, haha. Men men, ni får lite kaos istället!



Nu sova sova sova säng säng säng!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar