onsdag 2 oktober 2013

Hur man spenderar en planeringsdag...

...då förskolan har stängt. Denna gång var jag hemma, nästa gång om 2v är det makens tur :-) Mysigt!!

Vi (barnen och jag alltså) inledde med att gå till den öppna förskola vi hängde mest på som föräldralediga.

Hem för pannkakor och sovstund för lillen, då jag och storebror lekte och fixade lite hemma.

Sen iväg till tågstationen för att göra något jag tänkt länge - åka lite tåg med båda barnen. Ett stort äventyr för dem, kanske något mindre för mig som åker nästan dagligen ;-)

Vi åkte bara en station, ca 20min, lagom :-) Där promenerade vi bort till en välsorterad tyg/garnaffär som säljer Mollygarn och inhandlade fler nystan till mössan då det tog slut innan jag var klar.
Sen inköp av varsin glass och så turné i lite olika lekparker på väg tillbaka till tåget.

En härlig dag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar