fredag 11 oktober 2013

Juntadags!

I tisdags hade vi junta igen för första gången på länge! Himla trevligt att träffa tjejerna igen, det blir så sällan nu när jag inte kan löpträna längre. 

Det var skönt att landa hos Anna efter mycket på jobbet, tågkaos de Lux och pga det stress till store sonens Knatteskutt för att hinna. Men det gjorde vi genom att maken tog med båda barnen dit. Så fick jag själv skjuts av min snälla mamma från tågstationen och dit för att byta av maken så han kunde gå hem med lilleman. Puh.

Så vidare mot juntan senare för min del, där vi hade en mysig kväll med mycket god mat, trevligt prat och så lite virkning - som vanligt med andra ord <3 Tack tjejer!! Det var verkligen välbehövligt.

Jag slutförde mitt allra första virkprojekt, från januari i år. Det är en grönrandig mössa, tänkt till store sonen men som blev lagom till lillen ;-) Påbörjade sedan en sittpuff, äntligen. Jag har tänkt på det så länge, därav "äntligen".

Jag har nu kommit halvvägs och improviserar hej vilt. Det ska bli spännande att se resultatet... Jag tror den kan bli bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar