måndag 1 april 2013

Ett par av mössorna

Här är två av resultaten från torsdagskvällens massproduktion av mössor :) Det blev fyra st likadana frånsett olika färger på bokstäverna och knapparna till våra två barn samt deras två kompisar Albin och Hugo. De stora killarna, Albin och vår Calle, fick sina respektive bokstäver virkade i sina favoritfärger och småkillarna fick sina i de jag tyckte de skulle passa fint på dem helt enkelt. Jag har länge tänkt fixa likadana mössor till alla barnen som en kul grej och nu över påsken så var vi allihop (inkl. A&H's föräldrar :-) ) iväg på en kryssning till Helsingfors. Därav lite nattlig sömnad i torsdags, envis som jag är (även om det känns lite roligare att kalla det målmedvetenhet ;-) ). Kul var det i alla fall! Och mössorna gillades mycket av samtliga!



3 kommentarer:

  1. Superfina! Riktigt proffsigt med lappen och sen en snygg knapp också!

    SvaraRadera
  2. Tack! Kul att du tycker de blev bra :)
    Ja, lappen gör verkligen lite extra. Är himla nöjd att jag köpte dem. Så tyckte jag att det var lite roligt att lägga till något mer eftersom tyget i grunden bara är så "tråkgrått" så det fick bli knappar :)

    SvaraRadera