lördag 20 april 2013

Mockhjälp och mjukglass

Imorse hade jag kvalificerad mockhjälp i stallet <3 Calle är en himla duktig liten stalledräng och gillar verkligen att vara med, så för hans del så är det positivt att Chiquita är skadad för då är det mycket lättare för honom att följa med. Säg det negativa som inte för åtminstone NÅGOT positivt med sig, även om det inte alltid känns så.

På em var jag och barnen ner på stan en sväng och köpte presenter till Jim och min morfar som skall ha kalas imorgon. Calle och jag festade loss med varsin glass på hemvägen och Cedrik fick smaka lite på min mjukglass när hans äppelbitar var slut. Succén var ett faktum, föga förvånande! ;-)

Medan vi kalasade glass så var maken hemma och tvättade altanen. Himla fin blev den! Imorgon skall den oljas, är tanken.

Svärfar var här och slutförde det sista på staketet i veckan, snyggt och prydligt!! Nu ska det bara målas också...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar