lördag 24 augusti 2013

17år

Idag är det 17år sedan maken och jag blev ett par, som små omogna 15-åringar (fast det tyckte vi såklart inte då att vi var ;-) ) ❤ 

Mycket har hänt sen dess - vi hade något års uppehåll under gymnasiet för att sen ha hängt ihop igen sen strax före studenten. Under alla år som gått så har vi tagit oss igenom varsin lång utbildning inkl utlandsstudier för C (och lumpen, för hans del) flyttat totalt 9 gånger (varav vi bodde 2,5år på 17 kvadrat - konstigt nog utan minsta problem, där var nog min stalltid en positivt bidragande orsak, haha!) till 5 olika städer, delat ofantliga mängder glädje likväl som sorg och tuffa perioder, fått våra 2 fantastiska barn, gift oss...

Behöver jag säga att jag vore halv utan min man vid min sida? 

Och det bästa av allt - det känns SÅ rätt fortfarande, efter alla dessa år. Jag har verkligen mannen i mitt liv vid min sida och minns den där kvällen för 17år sedan som om den var igår.

Tack för att du finns så högt älskade du ❤ 

1 kommentar: